Kaikki satula- tai tarviketilaukset tehdään mieluiten sähköpostitse janina.rastedt@gmail.com. Vastaan mielelläni kaikkiin kysymyksiin, ja voimme yhdessä suunnitella minkälainen satulamalli ja -paketti teille parhaiten sopii.
Voin tuoda satulat tallillenne n. 60 km säteellä Tammisaaresta, joilla saatte koeratsastaa. Koeratsastus maksaa 35-50€ + matkakorvaus, mutta jos päädyt tilaamaan satulan, vähennän summan satulan hinnasta. Voin myös tuoda satulat kokeiluun samalla kuin käyn tallillanne hevosia hoitamassa. Demo-satuloita on tällä hetkellä kuusi: GHOST Torino, Quilty ja Quevis koko Medium sekä GHOST Ferrara koko Large. Lisäksi löytyy Cavallin Buttera-ratsastushuopa (istuin siirrettävissä myös oikean Ghost-satulaperustan päälle!) koossa Medium, sekä pikkuponisatula Ghost Mini.
Lähetän myös satuloita sovitukseen. Jos haluat demosatulan n. viikoksi koekäyttöön, ota sähköpostitse yhteyttä niin kerron lisää tästä vaihtoehdosta.
Kauppaehdot
Tavarat toimitetaan ennakkolaskulla. Rahti 45€ (Italia-Suomi).
Kuluttajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen tai tuotteiden vastaanottamisesta, vastaanottamispäivä poislukien. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Tuotteessa ei saa olla likaa, karvoja, naarmuja tms. Jos tuote palautetaan selkeästi käytetyssä kunnossa tai osia on irroitettu, on meillä oikeus vähentää palautuksesta tuotteen arvon alenemisesta johtuva kustannus.
Palauttamisoikeus koskee vain satulatarvikkeita ja mustia nahkasatuloita. Palauttamisoikeus EI koske erikoistilaussatuloita (joissa esim. erikoismateriaali, -väri tai -malli).
Kuluttaja vastaa tavaroiden palauttamiskustannuksista.
Erikoistilattujen satuloiden toimitusaika on tällä hetkellä 1-2 kuukautta. Tilauksen yhteydessä asiakas maksaa 250€ varausmaksun. Loput satulan hinnasta maksetaan, kun satula on valmis ja on matkalla kohti Suomen maata. Mikäli asiakas jostain syystä haluaa perua kaupat ennen kuin satula on hänelle toimitettu, hän menettää varausmaksun. Tilattu satula valmistetaan aina loppuun saakka ja toimitetaan meille, ja meidän on tottakai valmistajalle tästä maksettava.
Mikäli paketti ja myös tilatut tuotteet ovat kuljetuksessa vaurioituneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen meihin yhteyttä sopiaksesi uuden tuotteen toimittamisesta. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta kohtuullisessa ajassa meille, joko sähköpostitse tai puhelimitse.